Haft fullt upp hela dagen

2010-12-14, 20:29:20 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu har jag äntligen tid för bloggningen, har varit borta i stort sett hela dagen.
Skolan stod på tur först som vanligt, hade omvårdnad på morgonen då vi tränade på det stora provet som kommer på torsdag. är ganska säker på det, bara lite träning på latinska orden som fattas.
Sista lektionen var svenska, vi håller på med en modern version om shakespears "romeo och julia". Tänker inte berätta vad jag ska spela eller vad pjäsen kommer handla om, utan ni får se nästa vecka för jag ska spela in allt ;)
Efter skolan skulle jag klippa mig kl 3, så nu är jag ganska kortklippt (Ni får se resultaten senare). Så skönt när folk håller på med håret ^^
När jag var klar med det gick jag upp till syrran en snabbis för att sedan åka till mammas jobb där alla som jobbade var där och deras familjer hade en julpyssel kväll med gröt och skinkmacka. Mysigt mysigt...

Har nyss varit inne i duschen och nu kan man äntligen pusta ut!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk