Börjat tappat blogglusten...

2010-12-12, 00:44:39 / Kategori: Nattbloggning
Jag förstår inte varför, finns ingen andledning men jag har verkligen börjat tröttnat på att blogga. Antingen är det en sån period som man kan få ibland eller så är det permanent (tror mest på det första). Ska bli så skönt att få lov, min hjärna är så trött och det kan ju vara problemet?
Känns som det är ganska mycket som kretsar runt mig just nu och blggande står inte på högsta prioritet. Orkar knappt gå ut och ta bilder längre, blivit ganska lat med det. Inte lätt när man kommer hem varje dag från skolan och allt är mörkt, finns väl inget fint ute då? Behöver lite inspiration, därför ska jag följa med morfar ut när han jagar så jag får lite friluftsliv i mig och förhoppningsvis en och annan bra djur bild.

Skulle vara så skönt om jag slapp ha den pressen på mig att blogga flera gånger per dag, och slippa tänka på att jag kommer förlora en massa läsare och ni ändå finns kvar vad som än händer!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk