Vem fan är han och vad gör han på våran lista?

2010-08-15, 21:47:18 / Kategori: Dagens blogg/Andra bloggar
Ännu en gång måste jag dissa, men den här gången kan ni inte säga att det är avundsjuka!
liksom det är seriöst en gubbe vid 50 års åldern som ligger etta bland gävles bloggar. Vill gärna veta om någon tycker den är värdig en plats bland tronen?
Precis som den andra bloggaren jag dissar heter han erik lakost eller nått sånt? han skriver om debatter och gubbsaker....
ärligt så har jag den bästa bloggen! jag har bra uppdatering (ca 4-6 inlägg per dag), lägger ut fina foton (och inga kassa mobil bilder), har även humor som många uppskattar. morgan möjligtvis kan ligga etta men sen är det ingen annan.
han erik jag dissade förut har slutat bloggat (hahah han pallade inte av trycket när jag och morgan dissade han hela tiden).



Ser den här bloggen intressant ut för er?

Anonym

palla trycket :O du bör använda photoshop eller något dina kinder hänger och dina ica kassar under ögonen :O



2010-08-16, 02:53:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk