Försöker lära mig mitt nya photoshop

2010-08-12, 21:20:13 / Kategori: Design och Skapande
För er som inte visste köpte jag photoshop förra veckan ;)
är super nöjd med det och ska försöka få ihop en egen bloggdesign (om det går). tränar upp mig lite och tänkte visa mina amatör bilder jag redigerat...blir ju bättre för varje dag!


En spökbild


En bild jag tog i gårdskär, himlen är normal medans allt annat ser gammaldags ut ^^

Anonym

okej, lite efter är jag, men vart har du redigerat bilden med "gammaldags" stil? Äre photoshop? Och isf, vilket har du och har du laddat ner?



2010-09-10, 23:38:06

Anonym

Oj insåg att det stod i texten.,. Att de va photoshop, haha, men vilket är det du har? Och skulle du kanske kunna visa hur man redigerar sina bilder gammalt?



2010-09-12, 11:43:50

Martin "tolvan" - Bisexuell, Humor, Natur

Eftersom du är anonym så är det ganska svårt för ig att kontakta dig hur man gör



2010-09-12, 12:18:30 URL: http://tolvans.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk