Tur eller vadå?

2010-08-25, 14:22:55 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu är ondagen avklarad, hade bara två lektioner och sen fick jag sluta halv tolv. imorgon blir det drygdag för då går jag ända fram till kl 5, gissar att jag kommer hem till sex om jag ahr tur...
appropå tur, när jag slutade idag och väntade på bussen såg jag att det skulle börja regna när som hellst. När jag satt mig på bussen så började det spöregna, snacka om bra tajming? men turen fortsatte, så fort jag klev av bussen i skutskär för att vänta på nästa buss slutade det regna, var helt torrt på vägarna där. När jag klev på nästa buss så tror du inte det började spöregna igen? haha tur att man slapp få på sig en droppe ;)


Just nu sitter jag och kollar på min favorit serie "Hem till gården" och grinar för det ska vara så sorgligt...
Planerar även nya intervjuer och pluggar lite inom Panorama bilder. Spännande!

Anonym

Nice blogg! (:



2010-08-29, 16:02:27 URL: http://eehllen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk