Svar på tal

2010-08-16, 12:41:23 / Kategori: Gratis BloggDesign
Från Kattis:
"gör du bloggdesigner, gratis? :)"



Svar: Tror du är den sjunde som frågat den frågan, liksom jag är helt ny inom bloggdesign men kan rätts så mycket. Många har frågat om jag kan designa deras blogg. Vill ni ha en riktigt snygg design ska ni nog inte vända er till mig för jag är ingen expert.
Men vill ni inte ha en allt för komplicerad design kan jag säkert hjälpa er =)
släng in en kommentar bara så kontaktar jag er!

Funderar på att göra gratis bloggdesign som alla kan ta del av, det låter väl bra?


sanna

Hej, jag skulle vilja ha hjälp med en bloggdesign.. Har addat dig på msn, så kan vi snacka lite mer om det? :)



2010-08-17, 10:39:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk