Min blogg historia - september 2009

2010-08-11, 12:49:57 / Kategori: Tolvans Vardag
September månad förra året hade jag lärt mig bloggspråket bättre, jag skapade en vana att blogga flera gånger per dag.
Jag började skriva om min passion för fotografering och visade min bästa nturbilder jag tagit. detta uppskattades mycket och jag började fotografera allt mer.
Jag bloggade direkt från skolan på rasterna så ni fick ta del av mitt liv där. Svininfluensan börjde skrämma svenska befolkningen och jag skrev en massa inlägg om det.

Jag lg ut min första naken bild på mig själv som det vart blandade åsikter. Hade mycket snyggare kropp då ;)

jag började även videoblogga för första gången!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk