Min blogg historia - November/december 2009 (sista delen)

2010-08-11, 15:33:54 / Kategori: Tolvans Vardag
I november månad förra året kom jag ut som bisexuell för världen, fick mest bra kritik från er läsare men självklart gillade inte alla det. Vart bloggbråk med morgan som var fake i början för vi bestämde att vi skulle ha ett låtsas bloggbråk, men det slutade med att de vart riktigt bråk som höll på ett halvår typ.

Sen kom jag hem fån egypten och lag ut en massa bilder från resan. längtar till resan som är om 6 veckor ;)

Efter jag kommit ut som bi för alla tredubblades min statistik och jag vart snabbt gävles största proffsbloggare.

I december växte bloggen ytterligare och fixade till en ny design och kvaliteten växte.
Snart var året slut och jag summerade året som gått.

Var även "med" i tv på bingolotto ;)



Malin Sippola

Keep doing your thing =)



2010-08-11, 15:53:49 URL: http://mondoblog.se/MalinSippola

marielle

tack =) du har med fin blogg =)



2010-08-11, 19:59:35 URL: http://marielleslund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk