Min blogg historia - Augusti 2009

2010-08-11, 12:33:54 / Kategori: Tolvans Vardag
Augusti månad förra året började jag min karriär som bloggare. Visste typ inget men ville bli stor!

Såhär skrev jag i mitt näst första inlägg: "Har höga mål när det gäller min blogg x) vill bli lika känd bloggare som blondinbella och kissie =D men inte för jag räknar med det och det kmr säkert ta mig en evighet att bli så känd men jag vill iaf komma en bra bit på vägen dit :P"

Började även med ett nått inlägg som verkligen slog igenom, kommer ni ihåg "Veckans sak ni inte visste om mig"?
lyckades skriva många hemligheter och det lockade mycket folk.

Sen var jag borta i rättvik i 4 dagar så syrran fick gästblogga



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk