Jag lever!

2010-08-28, 17:29:11 / Kategori: Tolvans Vardag
Hej, nu är tolvan äntligen tillbaka ;D
ska försöka få med allt som hänt dom senaste dagarna, den här pausen var riktigt välbehövlig!
Jag stannade ju hemma igår för jag hade feber i torsdags, när jag vaknade igår morse kände jag att jag var feberfri.
Men jag var fruktansvärt snuvig, drack whisky och det tog bort de halsonda, sen tog jag en varm dusch för ångan öppnar upp bihålorna. Så jag avr så gott som frisk på eftermiddag. Tog beslutet och drog iväg på fest hos emelie och dte ångrar jag inte =) Var supertrevligt och jag längtar tills nästa fest. Jag var inte så väldigt full utan lagomt. Folket var väldigt trevliga och en bra stämning var det i huset. ska bli kul att mobba vissa personer i skolan sen ;)
Tror jag somnade runt halv tre och jag avr den som somnade sist, vaknade sen kvart i tio av att alla i rummet snarkade -.-' sen två timmar senare vaknade resten av gänget som sov kvar där. Åt varma mackor till frukost, mums!
Sen var jag duktig och hjälpte till att städa. senare drog jag på fotbolls match för att kolla på syrrans kille (för att sen få skjuts hem).

Snart ska jag käka hemgjord pizza och sen drar jag iväg till moster en stund.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk