Intervju med Estländaren Linda Jo (översatt till svenska)

2010-08-25, 12:02:25 / Kategori: Intervjuer / Gästbloggare
Jag har intervjuat estländaren Linda Jo, en tjej som bor i staden Kuureesare (stavfel) i västra estland. Jag har haft kontakt med henne i ca ett halvår nu. Super söt tjej!
Vi hade ju en lång konversation på engelska men översatte den på svenska så det skulle vara lättare för er =)




Jag: Hej linda, hur är det?

Linda: Tack det är bra :)

Jag: vad är det första du tänker på när du hör ordet "Sverige"

Linda: Gult och blått

Jag: Vilka svenska bloggare känner du till?


Linda: Bara http://tolvans.com ;) ;)

Jag: Jaså, ingen annan??? ;O


Linda: Nej??

Jag: Hur fick du tag på min blogg då? :)

Linda: Via facebook tror jag (Y)

Jag: Vad är det som är så bra med min blogg?

Linda: Alltså jag förstår ju ingenting om vad du skriver på din blogg, förstår inte svenska, men jag älskar att kolla på dina vackra bilder :D

Jag: Du vet väl om att du ska läsa min blogg på alla möjliga språk?

Linda: Jaa, men Google translate suger så det känns meningslöst!

Jag: Okej, vad studerar du för nått? =)

Linda: Boende Service, haha ^^

Jag: Hur är det att leva i estland egentligen? Vad gör du om dagarna? =)

Linda: Det är underbart att leva här i estland, liksom jag älskar det här landet :)

Jag: Lever du i ett fattigt samhälle?

Linda: varken eller, inge rikt samhälle men inte fattigt heller...

Jag: Till sist, Har du en blogg? :)

Linda: jaa det har jag !

Jag: Okej tack för att jag fick intervjua dig ! =)



Nu fick ni lära känna linda från estland lite bättre, är ni sugen på att läsa hennes blogg?
Gå då in på:
http://linda-jo-blog.blogspot.com/





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk