Hur lyckas man komma vilse två gånger?

2010-08-10, 16:24:36 / Kategori: Tolvans Vardag
Hej nu är jag ääääntligen hemma, var hos tandläkaren nyss så därför tog det ett tag innan jag fick tillgång till datorn :)
Hade superroligt hår hemma hos emelie, hahaha ja och morgan klädde ut oss om transor och emelie såg ut som Gävle h*ran x) vi spelade in en massa roliga videos och kort men det har jag inte fått tillgång en men jag har en video som jag lägger ut strax.
Vart riktigt rädd när jag cyklade hem, det började med att jag skule cykla från brynäs till gävle (hade vart hos emlie 2 ggr så var inte så säker på vägen dit). hamnade HELT fel och hade ingen aning vart ja var. efter mycket cyklande hit och dit kom jag fram till emelies område.
Sen på kvällen vid midnatt när jag skulle hem vr det kolsvart ute, cyklade längs en cykelban som jag trodde skulle leda till centrum men icke sa nicke...
Då bestämde jag mig för att cykla längs stora vägen som går i andersberg. Tog en lång stund innan jag började känna igen mig men gissa avd ja såg då?
JOO JAG HADE CYKLAT RUNT HELA JÄVLA ANDERSBERG OCH KOM TILLBAKA TILL EXAKT SAMMA STÄLLE SOM JAG BÖRJADE PÅ! -.-'
Jag fortsatte cykla ett tag till och fick syn på en OKQ8 mack i ögonvrån, då tog jag en stig som ledde dit och då ÄNTLIGEN kände jag igen mig och kom hem efter bra tag.
Var rädd för att bli misshandlad eller nått för det var kolsvart ute, inge hus, inge folk så vad som hellst kunde ha hänt och ingen skulle ha kunnat hjälpt mig.


Sen på busse påväg hem så lyssnade jag på två killar som snackade bakom mig, ganska kul att tjuvlyssna!
då sa ena killen "att göra en martin är att strula runt med alla killar på en fest" haha x)
Då vet ni vem ni ka akta r för på festerna ;)
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk