Hemma från en blöt dag

2010-08-17, 21:31:36 / Kategori: Tolvans Vardag
gud vad det har regnat idag! blixtrat också.

Dagen började bra, vi åkte först till Naturhistoriska Muséet och kollade på alla utställningarna. Var kul MEN en stor diss till luftkonditioneringen som sög och sen till alla föräldrar som inte brydde sig i alla skrikande barnen -.-'
Sen gick vi till cosmonova (som är sveriges största biosalong) och Kollade på en 3D-film om havslivet :) väldigt kul och rekommenderar det till er som inte vart där!
Käkade Filé Oskar på resturangen Soft.


Påväg till stockholm fick vi syn på konstiga moln?


Naturhistoriska


Tog en fika på Café Fossilen :)


cosmonova är myyyyycket större i verkligheten!


bioskärmen är hela 17 METER BRED, på vanlig bio kanske det är typ 5-7 meter?


Jag och syrran med våra 3D-glasögon x)


mmmh fräscht!


woow läskigt


branta rulltrappor ;O


titta en orkan, haha



Ursäkta för dom kassa mobilbilderna men pallade inte ta med kameran!

Syrran

men guuud hur jag ser ut! de ser ju ut som att jag har värsta prillan under läppen och tror att jag är cool :S xD



2010-08-17, 23:36:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk