Har besökare från hela världen ^^

2010-08-16, 23:31:56 / Kategori: Hemligheter
Ni som inte vet använder jag mig av Google Analytics som mäter min statistik, då får man verkligen veta mycket om sina läsare!
Passade på att ta mig en titt vart alla läsare kommer ifrån.



Där det är grönt har jag haft besökare ifrån, typ bara afrika där det är mest vitt (ingen därifrån).
Sen lyser sverige mest grönt pågrund av att dom flesta besökarna kommer från sverige.



Här ser ni dom 18 länderna där flest besökare kommit från =)
Sverige överlägset etta, roligaste är femman för jag har ju snacka med många fans från estland ^^
många utlänningar  addar mig på facebook och msn. BRA för då får jag öva på min engelska!

Anonym

många av dom utländska är svenskar som har "lånat" ip-adress

hur vet jag det?

gissa ;)



2010-10-18, 22:34:40

Tolvan svarar

Där har du faktiskt fel, jag själv har kontakt med många av alla utlänningar och dom är inte bosatta i sverige!

Du själv kanske gör så? vad vet jag =)



2010-10-19, 08:19:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk