Där har du fel !

2010-08-04, 16:29:21 / Kategori: Åsikter/Synpunkter



" Pykkie:
SHIT, kissies blogg e tillomed mke bättre? :s
Eh, 1. så är inte du rolig så du vet!
2. ingen garvar ? till den andra bilden ´aso
3. jag står för vem jag är
4. fixa din blogg finare ?
Hoppas nån gillar din blogg , men jag e tyvärr inte nån av dom ! "



Svar: Hej pykkie, ser att du är morgans syster och fyller 13 år idag så jag ska vara snäll ;)
Först....Vem har sagt att min blogg är bättre än kissie? tillochmed jag tycker det.
Märker att du är en ny läsare så säg inte att ingen tycker jag är rolig, då vet du verkligen inget om mig x)
Jag står också för den jag är? liksom jag gick ut som bisexuell för ett år sen och skäms inte?
Är nöjd med hur min blogg ser ut ch tänker inte lyssna på någon som var 12 år igår. Kom tillbaka och gör ett nytt försök när du är mognare =)

Hejdå och hoppas du får en bra födelsedag!

En bögs liv

Hoppas allt är bra med dig idag =) Det är så här va att jag har en frågestund i min blogg och skulle önska att du ställde en eller flera frågor (a) kram



2010-08-04, 17:17:51

pykkie

haha omg, fyfan nu skämms jag! haha

du hade rätt, jag kom till baka när jag blev "mognare" ;D



2011-02-23, 22:49:58 URL: http://pykkys.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk