Bara jag som lyckas med detta...

2010-08-24, 15:11:59 / Kategori: Tolvans Vardag
Dagen började ju bra, när jag skulle gå på bussen till gävle så det första jag gjorde var att halka rätt ner på golvet. Det är väl straffet för att jag fick för mig att bära foppa tofflor när det spöregnar...
Skolan var lugn, Ställde upp att bli klassrepresentant för läraren tycker "att jag är bra att få fram mina åsikter". Dom säger att möterna är tråkigt och att man inte har så mycket att säga men det kommer det bli ändring när jag är i farten! Dom kan glömma att jag ska sitta tyst om jag vill ändra nått.
Att få skolmaten bättre och hjälpa skolan att få fler elever är mina mål jag satt. Tolvan for president!
Väl påväg hem gick jag ner på stan, tror ni inte jag halkade IGEN. Ska aldrig bära foppa när det regnar.

Nu är jag iaf hemma i trygghet och tänker inte lämna huset först imorgon.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk