Visste du att....

2010-04-02, 14:56:06 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
- Jag kan göra vågor med magen?

- Fjällvandra långt uppe i norr är en av mina drömmar?

- Jag älskar att GE massage men hatar att få det!

- Jag kan få mina bröst att se ut som en tjejs bröst?

- Jag kan få min mage att se gravid ut?

- När jag var mindre ville jag bli glaciärolog

- Jag vet vad alla länder i världen heter och att jag var bättre än min lärare?

- Linnea aringskog var den första som veta om min läggning?

- Jag hatar att ringa eller svara när någon ringer? är det dolt nummer som ringer svarar jag aldrig! men ibland men väldigt sällan så ringer jag någon!!

- Jag kan ge zoonterapi? (alltså fotmassage). har lärt mig vart nerverna ligger i foten så jag kan lindra smärta genom att massera en foten ;)




haha hoppas ni fick veta lite mer om mig nu?


.

NaglarOfc

Hej!



Vi har startat en hemsida/e-handel som heter www.naglarofc.se där vi säljer allt du kan tänkas behöva för att styla dina egna naglar. Vi säljer allt från nagellack till nagelpynt för låga priser. Så glöm nu inte att gå in där och beställa!





Många kramar



Lovisa & Nanna / NaglarOfc



2010-04-02, 17:43:53 URL: http://naglarofc.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk