Vill bara klargöra lite..

2010-04-23, 16:31:02 / Kategori: Tolvans Vardag


Svar: Verkar som du inte har varit uppmärksam? nej jag är inte gay om du kollar högst uppe i min meny?
Där står det en text om mig som är till för er att veta det ni behöver veta! så ställ inga onödiga frågor innan ni har kollat.
Och jaa jag är delvis seriös på bilderna. gillar att bjuda på mig själv och se ful ut, så om du inte gillar det äre bara att dra eller smygläsa bloggen som dom flesta gör ^^
Men det tråkiga är att du ska behöva vara anonym men det är ingen för mig! ;) har allas IP-nummer så jag kan kolla upp er om jag vill men självklart gör jag inte det på alla x)


Här kan ni läsa allt igen om ni fortfarande inte fattar...


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk