Veckans Blogg!

2010-04-10, 17:52:47 / Kategori: Dagens blogg/Andra bloggar
Brukar ju köra veckans blogg i början av veckan men gör det lite tidigare idag och så får vi se om det blir nått nästa vecka. Men fortsätt skriva era bloggar för ni kanske har turen att få en länkning ;)

Iallafall....Veckans bloggare är ingen som behöver fler besökare! för hon har redan 80,000 besökare i veckan. men hon behöver uppmärksamhet.
Den jag menar är självklart Stina-Lee. ni som har följt min blogg kanske kommer ihåg när jag skrev vilka bloggare som var snygga och så...hon kom tvåa om jag minns rätt?
brukar kika in på hennes blogg lite då och då men javet inte varför men det är nått som gör att jag dras till hennes blogg? precis som killen som gör det mot mig ^_^
Stina-Lee var ju en av sveriges största bloggare förut innan hon fick barn. men nu har hon tappat lite besökare men jag tycker att hon borde komma där uppe i toppen igen!

Ni hittar hennes blogg på:
http://stinalee.se/


Alice

fin blogg.. :)



2010-04-10, 19:45:03 URL: http://lifeofalice.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk