nattbloggningen tar över

2010-04-03, 00:06:45 / Kategori: Nattbloggning
hatar verkligen den här tiden på dygnet!

så mycket som kretsar omkring i mitt huvud och jag har ingen aning vad jag ska göra. allt är så förvirrande just nu.....känns som den äter upp mig inifrån..önskar att någon kunde vara här just nu för det är nu jag behöver dig!!
STORT tack till er som stöttar och förstår...vill igentligen bara hålla inne allt och vänta på vad som ska ske! men jag känner att jag behöver skriva av mig eftersom ingen finns...suck =/
varför ska allt vara så svårt? varför ska allt vara så förvirrande? varför måste just jag stå ut med detta lidande och väntande på just SANNINGEN!



Uppskattar verkligen att ni låter mig skriva av mig utan att ni ska behöva fråga en massa om allt för i får ändå inget veta...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk