När våren är som vackrast

2010-04-11, 11:56:41 / Kategori: Naturbilder
Åhh vad jag älskar våren. har nyss åkt iväg med moppen och tagit lite underbara naturbilder :)
det är just naturen som är fördelen att bo i lilla gårdskär. all stress försvann och hela kroppen är så lugn!
måste utnyttja vädret så mycket som möjligt men jag visar er några bilder som är tagna nyss.


.

en bäck som flyter förbi vägen. det gäller att våga ha kameran precis ovanför vattnet för att få dom bästa bilderna!


sen hittade jag ett litet "vattenfall" eller vad man nu kallar det?




man ser hur vattnet forsade förbi innan det nådd ehavet vid fiskehamnen :)
kommer garanterat ta mer bilder därifrån då det rinner mer vatten och snön har smält.


har många fler bilder men dom kasnke jag visar imorgon ;)

.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk