Monday

2010-04-12, 16:11:48 / Kategori: Skolan

första skoldagen gick fort. hade bara två lektioner och sen så var vi på teater i gävlekonserthus. vi gick en timme längre idag så därför får vi börja en timme senare på onsdag.
och imorgon är alla OP lärare på utbildning så då är jag ledig =D men har ingen aning vad jag ska göra? hoppas det blir fint väder!!



maja vid konserthuset. det var ju så fint väder så jag kunde gå i bara tunn tröja.


Albin och schteeekar hanna ;) hon är mitt största fan! gör allt för att vara med i bloggen haha


enda bilden jag får visa inomhus. det är runt 600-700 pers där och jag kom på att det är lika många som läser min blogg varje vecka så dte är mer än vad jag trodde ^^

dom sa att vi varken fick ta kort eller filma därifrån...

.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk