Många bäckar små

2010-04-12, 18:18:03 / Kategori: Naturbilder

Idag var det ju minst lika fint som igår. har tagit lite mer natubilder men idag fokuserade jag på bäckar! en liten utmaning att få till bra bilder men visar er så får ni säga vad ni tycker om dom =)
haha känner mig riktigt som en skogmulle nu xD men jag älskar naturen och det är ett av det bästa javet!


den här bilden ska inte föreställa fin utan jag vill bara visa er hur mycket vatten det har kommit. den här bäcken brukar vara ganska tom annars men nu är dne överfull.


Tror ni jag klarade av att gå över här utan att ramla i? ;)


såg även lite vårtecken runt om :)


Ännu ett litet "vattenfall".


Det här är min favoritbild! fick med lilla "vattenfallet" och vidungen som ni längst framme. väldigt klar bild :)


.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk