Lilla gårdskär

2010-04-12, 20:42:07 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar



"Hejsan Martin :) Du bor väl i Gårdskär? har ingen vart det ligger men kan hur det att bor där och vad kan man göra där? XD"


Svar: Heej! jaa jag bor där. det ligger utanför gävle vid skutskär. en ganska mysig by faktisk! det bra med att bo här är att man slipper all stress och avgaser. jag vågar gå runt här mitt i natten utan att vara rädd för nått ska hända =) det finns en ungdomsgård här som utnyttjas för fullt! det kanske ni har märkt? annars är det mycket natur runt om byn och jag mår bra att vara för mig en stund i naturen och tänka. men jag gillar även stadslivet så jag skulle vilja ha ett hus här och ett i gävle ^^


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk