Konsten att imitera LÄS!!

2010-04-20, 20:55:37 / Kategori: Humor
Tänkte nu visa min nya bloggidé! Jag tycker ju om att imitera personer och vara ful på bilder? så varför inte kombinera det?
jag kommer välja ut någon känd person och sedan försöka härma dom på antingen bilder eller videos :)
visst låter inte det kul då??

Tänkte börja lite lättare idag med två bilder som inte är dom värsta ^^


Här har vi Foki (fokis.se). nu ska vi se om jag kan lyckats härma bilden så bra jag kan ;)


Det var ganska svårt att få upp ögonen som hon men redigera bilderna kan jag allt x)


Sen har vi anna anka....haha My new idol !


Håret ska ni skita i för jag tänker inte bli blond! men det är blicken och leende :)


Nästa gång ska jag få till lite roligare personer och jag ahr en video på G med ;)

.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk