Hiss - Diss

2010-04-09, 15:05:21 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar





Bella & Tyra show

En show som är mycket underhållande! kommer följa varenda avsnitt och den håller ju på till juni. kul att man får se alla bloggar live för man får alltid en annan uppfattning av dom än hur dom egentligen är! längtar tills kissie kommer som gäst dit. ni hittar showerna på bellatyrashow.se



Mina tänder

Dom är nästan perfekta och jag älskar dom! har blekt dom i fyra dagar i rad nu och jag börjar märka resultat. ska fortsätta bleka dom i 10 dagar till :)






BDB och Fokus


bilddagboken har förvantlats till fjortisdagboken nästan. inte lika kul att lägga ut bilder längre....bdb är bara såååå 2009! facebook som är inne iår vettu ;)
och sen det där med fokus som finns där har spårat ur!! bara en massa onödig text som skrivs där och fattar inte hur dom orkar lägga ner pengar för att sedan skriva nått som inte en människa bryr sig om??? usch nej...lägg ner bdb för F*N!!!

Ser ni? fjortisar som skriver onödiga saker.......



.


Kille som läser - faktiskt!

Tja det här är enda bloggen jag läser. Jag vet inte varför men jag dras till den?

Jag undrar om du kan berätta lite om blekning och så? Var man köper, hur d funkar osv osv?

Bästa bloggen, och enda! :P



2010-04-09, 20:44:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk