Gårdagen

2010-04-07, 17:19:17 / Kategori: Videoklipp
Igår var en bra dag som jag fick ut mycket av! först en lång moppetur som man mådde bra av. sen så var vi en stund med emma från gävle och senare kom skutskäringarna hit.
så jag kan säga att jag inte hade så mycket blogglust igår ^^
vi hade väldigt kul igår och det vill jag göra om igen! men får hoppas att dte inte dröjer allt för länge...


dålig bild på linus och linnea.


Här står vi alla samlade vid kiosken och väntar på deras taxibuss :)


Haha jätterolig video på linus när han blir så rädd för att gå ner för en backe xD man ser inte mycket men det är ljudet som är det roliga!

han kommer säkert döda mig nu men det ska bli kul att se hur han tänker "hämnas" tillbaka ;)



.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk