Fans från Estland

2010-04-20, 16:30:30 / Kategori: Tolvans Vardag

Tänkte berätta lite om ett fan från estland (var tvungen) ^^
det är ju roligare när man får veta att man har fans från utlandet! hon ville jättegärna att jag skulle skriva något om henne så jag gör väl det ;)
denna tjej som heter linda har jag pratat med i månader. hon tog kontakt med mig via facebook tror jag och vi pratar på msn varje dag. vi båda kan bra engelska så vi har inget problem att förstå varandra.
aja jag tycker ni ska ta en titt på hennes blogg http://jolindajo.blogspot.com/ och man förstår ju inget vad som skrivs men det är ju det google translate är till för =)


Visst är hon fin? =)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk