Duktig!!

2010-04-28, 13:48:06 / Kategori: Skolan

Har datakunskap just nu och in vet hur mycket jag hatar det!! har nästan inte gjort en enda uppgift under terminen men idag så var jag väldigt duktig och gjorde en stor uppgift ;D
Synd att det inte fann någon cam på denna dator för jag är så snygg just nu. Men ska jobba lite med powerpointen om mina fina naturbilder som ska redovisas om någon vecka..
Älvkarleby Kommun har ju redan av av mina naturbilder på sin hemsida och nu vill dom ha fler men ska skriva åh visa mer om det senare.
Jag fick mig ett rejält skratt igår kväll när någon okänd skrev en massa konstigt som påstod att hade sagt en massa om mig själv som jag aldrig hört förut? hörde en massa rykten som tydligen spreds om mig bland en del ungdomar här i gävle haha xD
Men sånt får man stå ut med nu när man är näst störst ;) nejdå nu ska vi inte vara såna...Tänker inte skryta och jag påstår verkligen inte att jag är känd eller något? har ju mina fans men man är inte känd för det!
Ska diskutera lite mer om andra rykten som jag vill klaragöra och undra över.



.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk