Det kommer bli dålig uppdatering

2010-04-30, 14:38:59 / Kategori: Tolvans Vardag

Just nu sitter jag i skolan. kommer hem om ett tag och jag ska fixa mig då, sen är jag bortbjuden på middag kl 17:00 och vid sju tiden drar jag till stan! så det kommer inte bli den bästa uppdateringen men hinner nog blogga innan jag drar till stan för ska hem en stund och fixa mig.
Ni vet ju hur jag är på fester? tar en massa bilde roch spelar in videos ^^ men visa bara dom som är godkända av mig och dom som medverkar i videon...Det ska iallafall bli riktigt kul!!
sen kommer jag garanterat vara bakis dagen efter och så är jag bortbjuden på släkt middag (Bra tajming).
Men kan inte säga nu men kommer säga till så fort jag uppdaterar mig ;)

.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk