<3

2010-04-02, 23:12:53 / Kategori: Skutskär





Svar: Joo självklart kan jag det! men jag delar upp det i två dela så det blir lättare att hålla reda på allt.

börjar med skutskärs kompisar




Linnea aringskog: Du är en av dom bästa! litar på dig till 110% och jag har aldrig nått problem att prata med dig. dig var den första jag berättade om min läggning i somras och det tog ett tag innan jag fick mod att berätta för dom andra. jag har alltid funnits för dig när du behöver någon och du har alltid funnits för mig! det tråkiga är bara att vi inte hunnit ses så mycket den senaste tiden =/
det måste det bli ändring på!!!




Alma Matila:  Du är den nya "medlemen" i vårat gäng. men du,jag och linnea skapade snabbt vårat girlpower gäng x) vi har inte hunnit varit så mycket men vi har alltid haft kul. tycker vi borde ses oftare!!




Linus Norgren: vi har inte träffats på ett tag men du är en rolig människa! du har en speciell och galen humor och du får alla oftast att skratta åt dig x) du är bra på att imitera kändisar och du är extremt rädd för spöken så det är roligt att skrämma dig. tycker alla vi borde träffats igen!!



Imorgon tar vi gårdskäringarna!

.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk