welcome back!

2009-09-24, 17:21:49 / Kategori: Tolvans Vardag
bloggen har ju vart nere i nästan ett dygn för att det hade blivit nått fel men nu har jag börjat om från början med det fast mina inlägg och det fanns ju kvar som tur men nu har jag jobbat mycket med ny bakrund. ny header(visningsbild) som typ tog en timme att göra för jag suger på paint och jag gillar detaljer men jag är någolunda nöjd nu för den kunde ju ha vart finare men den får duga och jag får jobba mer med alla detaljer senare för dte ha vart jobbigt att inte kunnat blogga så nu har jag öppnat upp den igen =D

kan berätta senare ikväll vad ni har hänt och vad ni har missat det senaste dygnet =)

Hope You Enjoy It!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk