VECKANS RIS OCH ROS!

2009-09-14, 21:13:44 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar

veckans ris och ros är en av mina nya bloggideer fast ni tänker nog nu att jag har ju skrivit om det tidigare fast jag har gjort om det lite..ska försöka göra att varannan vecka så skriver jag om en person eller flera som förtjänar en ros och ris ifrån mig eller så någon sak som jag gillar/ogillar...

Denna vecka ska jag skriva om personer!


Min ROS går till två personer den här gången och det är dom som har fått mig att skrattat mycket den här veckan och dom är en av orsakerna att jag gillar att gå till skolan nu =) Inte svårt att gissa? Joo det är Maja och Lisa jag pratar om och dom ville ju att jag ska skriva om dom på bloggen(dom är inte dom ända som vill det!) och det var ju ett perfekt läge nu..men men dom får min ros den här veckan!

sorry lisa hade bara kort på maja :P


Vem ska nu få min RIS då? hoppas dom inte läser det här men det är familjen hillbom som får veckans ris! har aldrig gillat den familjen för vad ska man säga om dom? Joo dom har DAMP hela högen för dom är sur 24/7 och dom ska jämnt dampa!! en del vet ju vrf jag har skäl att inte gilla dom efter vad som har hänt men jag har är nog inte ensam att inte gilla dom! jaja nu vet ni det..


julia mellberg

hahhahhaah. så rättttt!

fuck hillbom's D:



2009-09-14, 21:42:26

Martin

JAA!



2009-09-14, 22:14:55

Anonym

tack Martin va snällt :) <3<3<3 du får oss också att skratta xD



2009-09-15, 08:58:16

Martin

;D<3



2009-09-15, 14:44:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk