TOP 10 BÄSTA BLOGGARNA!

2009-09-07, 22:05:03 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar

                                                      10. kenza
vet inte läser hennes blogg väldigt sällan och den är tråkig så det är därför hon är sist.... men en bra sak är att hon inte är falsk!

                                                       9. andreas ranasen
har typ läst hans blogg två gånger och han är ju lite kissie WB om du kollar på hans design?

                                                                    8.rahlenfeldt
började läsa hans blogg för ett tag sen men jag har inte läst den så ofta för den är inte så intressant men han har ju största bdb av alla!

                                                                 7. stina lee
ni kanske känner igen henne sen hon var tvåa på min topplista på snyggaste svenskorna?

                                                    6.blondinbella
gillade hennes blogg mer förut men den tappar och bli allt mer tråkig!

                                                              5.dessie
hon och paow är typ samma men dessie är mest WB kissie och skriver inget intressant knappt!

                                                                    4.paow
hon var ju på tredje plats på min topllista ju och hon är mer äkta än dom flesta fast hon är lite copycat och hon är usel på att uppdatera!

                                                                    3.falsksanning
fick tips på den bloggen förut och det är en riktigt bra blogg tycker jag för det är en skvallerblogg och det gillar jag fast hon är lite dålig på att uppdatera...


                                                                          2. kissie
nu vart ni lite chockad när ni ser att hon är tvåa? nu undrar ni säkert vem ettan kan vara?? kissie är den bästa uppdateraren och skriver oftast mycket intressant fast jag tar allt med en nypa salt förhon är väldigt falsk av sig!


                             OCH BÄSTA BLOGGEN ÄR!.........A PIECE OF SISTERS!!
N undrar säkert vilken blogg det här är men den här bloggen är bäst! hade jag gjort den här listan fö en vecka sen hade kissie vart högst uppe men jag såg den här bloggen så kände jag bara att det var nått med dom här tjejerna! dom kommer från örebro och dom har den mest äkta bloggen av alla och dom skriver en hel del intressant så jag tycker stark att ni ska kolla på den här bloggen!!

             klicka här för att komma till deras blogg  apieceofsisters

vikkan

apieceofsister, hur bra va inte den då? :o STORT + på dom :D



2009-09-09, 17:27:21

Martin

okey :P



2009-09-09, 17:50:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk