skolan...

2009-09-16, 12:31:21 / Kategori: Skolan
som vanligt sitter jag och bloggar nu när jag har rast eller lunch vilket jag har nu...dagarna i skolan ärsom alltid typ..haft lite omvårdnadsprogram nu på mrgonen och ska ha data och matte senare..hände faktis en liten rolig grej i skolan nyss^^ när jag skulle gå till klassrummet så hoppade plötsligt en tjej framför och skrämde mig så jag vart as rädd, men det roliga va att vi ine kände varandra för hon skulle skrämma en annan som kom efter mig så det vart fel person så det vart lite pinsamt för henne tror jag för båda garvade efter xD

btw ser ni att jag har ändrat storleken på texterna här på bloggen lite men jag ska hålla på och fixa lite mer senare så det blir lite bättre...roligare nu när man har lärt sig en hel del så det är bara fråga nått om ni behöver hjälp med nått på bloggen =) ska hjälpa lisa med hennes blogg med för hon vet typ inget om det ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk