s.k.o.l.a

2009-09-21, 11:08:20 / Kategori: Skolan

känner ju att jag måste blogga när jag är i skolan för det har börjat bli som en vana.. gjorde ju 7 inlägg igår på bloggen och det var ju ganska bra gjort av mig tycker jag =) pratade även med storbloggen apieceofsister som är min favorit blogg för dom hade en frågestund på msn så då ställde jag många frågor till dom och fick många bra svar..skulle ha print screena den men glömde det så jag kunde ha visat er men jag fick ett bra tips av dom så jag kan locka mer besökare men jag tänker inte avslöja det än ;D feel the pain!

skolan går bra tycker jag fast jag har två prov den här veckan i matte och medicinsk terminologi så det blir plugga i dag och imorn -.-' har bara haft en lektion hittils och lunch så jag var inte så hungrig då men jag fick i mig allt :P det är ju måndag idag och måndagar så har jag ju veckans ris och ros så jag försöker fundera ut vem så ska få min ris och ros....det är ju alltid lätt att hitta nån som ska få min ros men ris är mycket svårare så jag försöker tänka ut vem som ska få den men jag kommer säkert på nått =)

bye! and remember VVSS!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk