OMG!

2009-09-04, 13:53:44 / Kategori: Tolvans Vardag

sitter vid mammas och pappas dator nu för att syrran har våran dator och hon är ju också sjuk och är hemma, men nu kollade jag igenom bilderna dom hade på datorn och då hittade jag denhär bilden på mig när jag hade blött näsblod som fan en natt ;O läskigt tycker jag! nån som vill spela in en skräckfilm med mig? fast nu tänker jag inte blöda mer för jag har bränt fan näsan FYRA gånger!!!

llinnea

shiet tiep blooood :S hata hata hata ;o



fy fasen va äckligt ;O <33



2009-09-04, 17:37:17 URL: http://linusnorgren.blogg.se/

Martin

haha javet tänk mig då den morgonen när jag vaknade då? -.-' INTE KUL!!<333



2009-09-04, 18:44:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk