Ny design!

2009-09-26, 15:03:48 / Kategori: Tolvans Vardag
har gjort om designen på bloggen som ni ser :P
jag har två till nya som jag ska pröva så får vi se om något passar =)
det har ju hänt mycket den senaste tiden med bloggen tycker jag...först när den gick sönder..så var jag tvungen att göra om allt från början..fick göra ny header som vart sådär och när jag äntligen vart klar så var den nya designen inte så fin så nu har jag fixat nya designer som ska funka bättre hoppas jag... så det kommer bli lite förändringar en bit framöver så ni vet men det kommer nog bli bra tillslut...
om inget av dom nya designerna blir bra så ska jag göra om allt så det blev som jag hade innan allt försvann för den var ju bra tyckte jag men det kommer ta en stund för då måste jag leta om den designen jag startade med när jag började blogga och sen göra om allt steg för steg! gosh hoppas allt blir bra!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk