Mina finaste naturbilder!

2009-09-22, 17:41:45 / Kategori: Naturbilder
 nu tänkte jag visa upp mina finaste bilder som JAG har tagit =)


                              fiskehamnen

                                    ett löv :P

                                våren påväg!

                                  bäcken

                                 liten blomma på en brygga

                                              ljuva skeppsholm!

                                             bäcken faller

                                                 vinterns finaste stunder

                            vintern i fiskehamnen

                                                             mormors klara blommor

                            djurspår i frosten

                       när hällarna är som bäst

                           höstens kärlek

                                                  vinterns blommor

                      våt båttur

                          isens klarhet

                                 skogens hemligheter

                                   lövens solsken



så nu har ni sett mina finaste naturbilden =) vad tycks då?

kommentera inlägg med vilken bild ni gillade bäst och skriv namnet på bilden som jag har skrivit under den bilden ni gillar bäst!

Hope You Enjoy IT!

Cissi

"Vinterns finaste stunder" är finast tkr jag! ;)



2009-09-22, 18:21:18

Martin

okey =)



2009-09-22, 19:02:56

linnea

"bäcken faller" tkr jag e finast :)<3



2009-09-22, 20:31:28

Martin

okey =)<3



2009-09-22, 21:27:55

Anonym

Skogens hemligheter, men alla är fina. Svårt att välja. Du borde sattsa mer på fotograferingen.



2009-09-23, 07:31:17

Martin

okey =) jag vill satsa mer på det men jag vill samtidigt satsa på omvårdnad med så fotografering kommer bli en fritids syssla bara =)



2009-09-23, 09:00:56

ida

du har fel fokus på t.ex lövet, så det blir suddigt, och fel ljusinställning på isen. och på bilden "skoges hemligheter" har du tagit bilden då solen skiner så det blir för ljust i mitten och gör bilden grumlig. ;pp men annars var det väl helt okkkkkey, bra ursprungsidéer hah



2009-09-26, 19:37:07 URL: http://musikstopp.blogspot.com

Martin

javet att det är fel på vissa men det är därför jag har tagit dom med min gamla mobil och den var det sämre kvalitet på



2009-09-27, 11:33:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk