min blogg med i kändisblogg!

2009-09-27, 20:21:54 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


som ni vet så är apieceofsisters min favorit blogg och dom ligger ju på topplistan av dom mest kända bloggarna i sverige och jag var med i en tävling i deras blogg och vinsten var ju att bli länkad i deras blogg och jag lyckades ju vara en av vinnarna =D guess who's best? ME!
förhoppningsvis får jag lite mer nya besökare :P

btw....vad tycker ni om min design på bloggen för jag vet inte om jag ska byta den eller inte för jag har ju två till designer som jag kanske ska pröva =)+ jag har ändrat nu så jag måste godkänna alla kommentarer innan dom visas här på bloggen så ni vet så jag inte får en massa spam saker eller annat som inte tolereras i bloggen men ni ska fortsätta kommentera lika mycket för de men tänk på vad ni skriver bara ;D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk