Mer nytt!

2009-09-21, 18:40:41 / Kategori: Tolvans Vardag
gillar ju att ändra om lite småsaker i min blogg och nu så har jag döpt om namnen på dom olika alternativen till vänster som ni ser! inte mycket men en kul grej + jag har ändrat om kategorin som det jämnt stod allmänt på när jag hade skrivit ett nytt inlägg men nu är det ändrat till  vardagsbetraktelser för det passar mer tycker jag =)

kan ju ändra texten hur den ska se ut och vilken stil den ska ha så har ni några förslag om vilket typsnitt jag ska ha? =) om ni inte vet hur man kollar det så hittar ni det på msn och om ni öppnar en komversation ruta så ser ni en sak nere men jag kan visa på en bild så blir det lättare om ni inte förstår =)

emmelist

Hej ;)

Tycker du ska joina min roliga tävling! Men den är bara öppen för bidrag till midnatt så skynda skynda :D



Kram!!!



2009-09-21, 18:55:46 URL: http://emmelist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk