hard day!

2009-09-29, 16:16:23 / Kategori: Skolan

finally home!! har vart en jobbig dag idag..iallafall slutet av dagen.. hade ju idrott sista lektionen fast den här gången skulle vi gå till wallbacksskolan som ligger en bra bit bort från skolan..vi skulle ha kickboxning där så nu har jag ont i låren och armarna efter allt slit och efter det så slutade vi..det var ju ett bra tag innan bussen gick för mig så jag tänkte att jag kunde gå tillbaka till skolan för att sitta vid datorn en stund men när jag kom dit så funkade inte internet -.-' menmen har det ju skönt i soffan nu och jag har ju studiedag imorn vilket  är jävligt skönt!!

wallbacksskolan ser ut som ett gammalt slott tycker jag?

vart lite orolig när jag stog vid busshållplatsen för jag såg inga bilar för jag trodde först att det inte fick vara nån trafik nu när dom håller på och asfalterar vägen men jag såg senare att bussarna gick där....puh!


Therese [ Tescho ]

Svar: Självklart! Har försökt tänka på det på vissa. Hur anser du att en killdesign ska se ut? Förslag/önskemål?



2009-09-29, 20:08:20 URL: http://tescho.se

Martin

okey bra =)

svart är ju typiskt killigt...själv är blått,svart,grönt mina favorit färg men det är ju olika per person :P



2009-09-29, 20:11:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk