happy! =D

2009-09-13, 21:09:34 / Kategori: Tolvans Vardag
känner att det blir allt roligare att blogga nu för den senaste veckan har mina besökare  på en vecka ökat med 90%! :O har haft två besöks rekord med den här veckan så det går verkligen bra nu och jag hoppas det fortsätter att gå uppot och jag gör allt för att göra det intressant för mina läser och jag försöker förnya mig lite, så jag har skrivit upp lite gamla och nya bloggideer..det är ju alltid bra att organisera allt så jag har två nya blogg ideer som ni kommer få se mer av i veckan som kommer..bl.a en på måndag(imorn) och en på onsdag för jag vill ha lite roligt att skriva om även under veckan och inte bara fre-lör-sön! kommer berätta mer om den ena iden imorn ju ;D + jag har ju börjat videoblogga så då blir det mer intressantare....så två nya bloggideer och videoblogga låter väl bra? =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk