hänt det senaste dygnet?

2009-09-24, 20:44:56 / Kategori: Tolvans Vardag

jag fick två brev samma dag vilket är ovanligt och det visade sig att jag är skyldig skatteverket 1kr? -.-'


fick VG på matteprovet vilket jag inte trodde =D jätteglad!

fick höra hur mina lärare kritiserade bloggare :O hade stor lust att berätta att jag bloggar men jag orkade inte med alla frågor från dom men när dom kritiserade bloggar så kollade alla i klassen på mig för typ alla vet att jag driver en blogg så dom tänkte på mig då men jag ska försöka berätta det imorn till lärarna så får jag se vad dom har tills svars!
 

lisa

jag fick IG :/



2009-09-24, 21:18:49

Martin

okey vad tråkigt =/



2009-09-25, 10:38:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk