Förbättring!

2009-09-13, 21:53:59 / Kategori: Tolvans Vardag
har lärt mer om bloggning och sånt så jag passade på att göra min blogg lite proffsigare och även lite bättre med så jag har gjort en ruta där ni kan skriva allt ni undrar över om min bogg eller andra saker om mig som ni undrar över så tveka inte med att fråga nått! VÅGA FRÅGA!!! för jag sa ju i tidgare inlägget att jag kommer göra lite ändringar i bloggen som förnyelse och förbättring =)

sådär ser det ut så ni vet och när ni skriver så ska ni självklart skriva ert namn så jag vet vad ni heter( men ni kan vara anonyma om ni vill), eran epost adress och sist så väljer ni en kategori som ni tycker mailet passar bäst som =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk