;D

2009-09-11, 17:52:20 / Kategori: Hemligheter


Vad ska det handla den här veckan om då? fick ju tips förra veckan av linnea att jag kunde skriva om vilka tjejer jag tycker är snygga..men jag har ändrat det lite och gjort så nu ska ni få se hur jag vill att om dom vill ha ett plus i kanten men jag vill inte riktigt skriva hur min dröm tjej är för det vet jag inte men jag ska visa vad jag gillar och inte gillar hos en tjej!

      VS  
Blont hår                                                              brunt hår

        VS      
     smala tjejer                                                       tjocka tjejor

   VS    
                                                                          Med smink

     VS  
            Bruna ögon                                                      blåa ögon

     VS    




så det var det men hoppas INGEN tar åt sig bara =)
                           

me

är du homosexuell eller inte? :) kram!



2010-04-23, 19:47:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk