besöksrekord!!

2009-09-04, 09:51:51 / Kategori: Tolvans Vardag
vet inte vrf men igår hade jag besöks rekord! hade förstått med om det hade vart idag men inte igår för då var det torsdag för dagarna under veckan brukar vara sämre än på helgen+ att jag var sjuk igår? menmen idag ska jag ju skriva erat favorit inlägg så då hoppas jag på ännu mer besökare!!!

är fortfarande sjuk för jag skulle gå upp till skolan idag men när jag gick upp så hade jag jätte ont i halsen så då sa mamma att det är bättre om jag är hemma och viar idag med och sen har jag hela helgen på mig att bli bra med


statistiken gick nästan rakt upp fast den är så låg nu tack vare det är bara morgon nu för kvällarna brukar jag ha mest besökare!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk