Veckans sak du inte visste om mig

2009-10-10, 18:44:33 / Kategori: Hemligheter

hade lust att skriva det nu men jag ska inte skriva det jag tänkte skriva igår för det har jag inte ork med just nu..
vad ska jag prata om idag då?
joo tänkte ha en liten bekännelse för er icke gårdskäringar^^
varje år sedan 2000 har det varit "småstjärnorna" eller som det heter nu "stjärnorna"..
jag var med det tills år 2005 eller 2006 jag kommer inte ihåg vilket år som var det sista x)
det är ingen tävling utan mer uppträdande där man antingen sjunger eller mimar till en låt och dansar..inte så mycket mer än så men det brukar vara underhållande och populärt i g-skär ^^
tror faktis att jag är den mest underhållande personen som har vart med där genom åren för jag är känd för att bjuda på mig själv :P har inga filmer eller så..
redan som liten var jag och en till som uppträdde som grease och det vart populärt..sen sista gången jag var med ville jag göra nått stort som avslutning...tro det eller ej men jag uppträdde till låten dolce vita x) så jag klädde ut mig till tjej och såg riktigt lik ut som än med ^^ under hela låten skratta folk åt mig för dom tyckte allt var så rolig och jag fick höra mycket roligt flera dagar efter och kanske veckor? inget dåligt snack vart det vad jag vet så mitt uppträdande uppskattades mycket och jag å mina kompisar kan fortfarande skratta åt den än idag xD
nu vet ni det så nu kan ni skvallra runt om det är så ^^


kommer säkert få höra nån kommentar i skolan om jag får gissa?

Ellen

Hahaha den dagen var rolig:) skrattade så mkt att jag fick ont i magen:D



2009-10-11, 12:35:25 URL: http://ellenjanzzon.blogg.se/

Anonym

Kan du inte lägga ut en bild på dig som Christer Lindarw????



2009-10-11, 14:12:54

Martin

aldrig! never in my life!! :O



2009-10-11, 19:25:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk