Tuesday

2009-10-06, 11:20:50 / Kategori: Skolan
lunch bloggning som vanligt..klarrkamraterna har vant sig att jag bloggar flera gånger om dagen för så fort jag sätter mig vid en dator så säger dom: nu ska han blogga igen..
tillochmed läraren har lärt sig att jag bloggar för när jag satt vid datorn tidigare idag och vi skulle ha svenska så kom helena in och jag satt vid datorn och då sa hon att jag skulle sätta mig på min plats och jag sa att jag alldeles strax eftersom jag måste stänga ner allt och då så nån klasskamrat att jag skulle blogga klart och då sa helena: visst ja, du bloggar ju..du som lägger ut så fina naturbilder?
lite kul faktis att läraren har lärt sig det x) nu väntar jag bara på att någon ska känna igen mig och min blogg av någon som jag inte känner?
kanske i framtiden? typ imorn? x)

Anonym

"FAKTIS" BLOGG!



2009-10-06, 17:21:06

Martin

vaa?



2009-10-06, 17:30:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk