TÄVLING ! kom och kolla haha ^^

2009-10-26, 20:48:35 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu är det dags för en liten tävling. Det blir några frågor om mig och tre alternativ att välja bland. Det kanske blir lite svårt för ni känner ju inte mig men det bli ju mest spännade och rättvist så för ni får helt enkelt gissa :P

Fråga 1. Vilken är min favoritfärg ?
a. svart
b. grön
c.röd
Fråga 2. Mitt favorit djur ?
a. morsvinn
b. hund
c. hammster
Fråga 3. Vilken årstid gillar jag mest ?
a. vinter
b.vår
c. sommar
Fråga 4. Min favorit låt ?
a. nirvana- smells like teen spirit
b. metallica -nothing else matters
c. nirvana- lake of fire
Fråga 5. Min kille heter ?
a. Oscar
b. Robin
c. Kim

Tycker att det räcker :P Vinner den som får mest svar rätt och om det blir att det typ bli två personer som svarar rätt så får ni en avgörande fråga :P Den som vinner får en länk på Martins blogg till hennes/hans blogg,msn eller bdb. Skicka svar under detta inlägg ! Puss och lycka till !! :*

Anonym

fan ska jag veta jag kääner ju inte dig ens!!!!!!!!!!!



2013-12-24, 17:56:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk